Let’s party! 5 feestartikelen voor jouw promotie

    Show all

    Let’s party! 5 feestartikelen voor jouw promotie

    Speel in op feestelijke gebeurtenissen! Waarom? Mensen voelen zich op een feestje op hun gemak en zijn vrolijk. Dat betekent dat ze positieve associaties krijgen bij wat ze dan zien, dat kan ook onbewust zijn. Die associaties krijgen ze dus bij jouw bedrijf, wanneer je op feestjes je logo laat zien. Hoe spring je hier juist op in met je promotiemateriaal? We hebben 5 artikelen die onmisbaar zijn op feestjes en waarmee je dus uitstekend kunt opvallen. Grijp die kans!

     

    1. Speelkaarten: die worden ingezet op kaartavondjes, maar ook op feestjes worden hier (drank)spelletjes mee gedaan. Speelkaarten bedrukken kan vaak op zowel de verpakking als op de kaarten. Dubbel opvallen, dus!
    2. Ballonnen: wat is een feest zonder ballonnen? Deze zijn er in alle kleuren van de regenboog en ze kunnen soms zelfs duurzaam zijn. Zo zijn er ballonnen die van latex zijn gemaakt en daardoor biologisch afbreekbaar zijn.
    3. Schmink: internationale of Europese voetbalwedstrijden zijn een voorbeeld van een gelegenheid waarbij schmink onmisbaar is. Dat is bijvoorbeeld in de Belgische vlag verkrijgbaar, of in een andere. Het is net waar je relaties zitten.
    4. Kleding en accessoires: hoeden, boa’s, kroontjes… Maak feestjes extra leuk, gezellig en gek met bedrukte accessoires en kleding.
    5. Bierglazen: hier denk je misschien niet direct aan bij feestspullen, maar bierglazen bedrukken is misschien wel een van de beste opties om op te vallen en positieve associaties op te roepen. Ook ideaal voor de vrijdagmiddagborrel.

     

    Het is altijd goed om met je marketing in te spelen op actuele gebeurtenissen. Is het carnaval, is er een belangrijke voetbalwedstrijd of iets anders? Je laat zien dat je betrokken bent in de wereld en dat je ook wel van een feestje houdt. Een tip: houd het wel op jaarlijks terugkomende of blijvende dingen. Bepaalde tijdelijke hypes trekken eventjes een hoop aandacht, maar zodra dit voorbij is, daalt de aandacht weer direct.

     

     

     

     

     

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *